Contul meu - Adaugă anunț
Pentru a adăuga un anunț vă rugăm să vă autentificați sau să vă înregistrați.
Caută anunț
Locuri de Muncă - Oferte - Medicină - Ilfov
Anunțul: #77017
COORDONATOR RECEPTII SI CALL-CENTER
Ce ne dorim de la colegul/colega noastra?
-Minim 3 ani experienta intr-un post de coordonare sau operational (in institutii sanitare precum spitale, clinici, etc.) reprezinta avantaj;
-Bune abilitati de management, administrare, coordonare si coordonare echipa;
-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
-Studii superioare;
-Limba engleza - intermediar;
-Cunostiinte de operare pachet Office.
Responsabilitati:
-Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor si le monitorizeaza, inclusiv prin evaluarea satisfactiei pacientilor, luand masuri pentru imbunatatirea acestora;
-Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar (concedii medicale, concedii de odihna, absente neprevazute);
-Lucreaza impreuna cu medicii si echipa medicala pentru a eficientiza timpul de asteptare si programarea pacientilor (de ex. ajustarea protocoalelor de tratament sau a duratelor estimate);
-Evalueaza periodic activitatea personalului;
-Asigura o primire prietenoasa si profesionala a pacientilor la telefon sau la receptie;
-Este interfata de escaladare a problemelor complexe, intervenind pentru a mentine satisfactia pacientilor si reputatia clinicii;
-Asigura completitudinea informatiilor oferite pacientilor (servicii, preturi, asigurari) si actualizeaza permanent ghidurile interne de comunicare.
PROGRAM: L-V 8 ore/ zi in 2 ture / dimineata si dupa-amiaza
Mentiuni: Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea personalului din subordine (Receptie si Call Center);
Comunica cu toate departamentele clinicilor QMED.